Årsmöte 2020

ic_logga_stor

Kallelse  SFIC’s  årsmöte 2020

Plats: Vissmålens Ridklubb och 4H gård ( Utanför Jönköping)

Datum: Sönd 8 mars 2020

Tid: 13.00

SFIC bjuder alla medlemmar på fika och föreläsning av Elisabeth Ljungstorp ( se Dollymare)  från kl 09.30

Elisabeth är en av våra mest anlitade domare och hon kommer att förklara alla de konstigheter domaren säger/skriver i protokollet.

För ej medlemmar som önskar lyssna på föreläsningen kostar det 250:-pp, varvid medlemskap i SFIC ingår om så önskas. Betalning kan göras på plats.

Poströstning skickas till ordföranden, adress:  SFIC, c/o Mirre Mikkola, Ekeby-Renholmsgården 1, 642 96 Malmköping , skall vara SFIC tillhanda senast 1 mars  märkt ”Poströst” och namnteckning krävs på poströsten. För röstning via ombud kan en på mötet närvarande medlem rösta för maximalt 2 icke närvarande medlemmar om godtagliga fullmakter finns, egenhändiga namnteckningar krävs.

Väl mött!

Styrelsen i SFIC

Redan på lördagen em runt 15.00 drar vi i  hingsthållargruppen igång med möte för att bestämma en gemensam strategi inför 2002.

Därefter (ca 18.00) är ALLA MEDLEMMAR VÄLKOMNA till gemensam samkväms-kväll där vi fixar mat gemensamt och ljuger över ett glas vin tills vi stupar i säng.

DETTA MÅSTE FÖRANMÄLAS DÅ ANTALET SOVPLATSER ÄR BEGRÄNSAT. Kostnad 400:- för mat o logi. Eget hojtarvatten medtages om så önskas.

maila o boka din plats: mirremikkola@hotmail.com

Följ oss gärna på Facebook!

Facebook för medlemmar.